mytop.cz homeexpedice zásilekcenové porovnávačedesign pro webaplikace hp eshoperahp eshopera marketingdomeny a službyspotřební materiálanalýza

getsmartlook.com

Getsmartlook.com je velice povedená aplikace, která po jednoduchém nastavení a vložení scriptu na Váš web nahraje obrazovky uživatelů na webu. Díky tomu můžete pozorovat, jak se uživatelé chovají na Vašem webu, jak se pohybují a kam klikají. Získáte tak k analýze naprosto jiná data, než při klasických analýzách návštěvnosti. Osobně mi tato aplikace pomohla vyřešit spoustu překážek na mnoha webech a často mě upozornila na opomenuté chyby např. v responzivním zobrazení.

link

analytics.google.com

Google Analytics netřeba moc představovat. Jedná se o nejvíce používaný nástroj pro analýzu webových stránek. možnosti Google Analytics jsou obrovské a postačí k analyzování i obrovským projektům. Google Analytics by neměl chybět u žádného, ať už malého nebo velkého webu. Díky možnosti pokročilého měření elektronického obchodu získáte o e-shopu mnohem více údajů, než jen z měření návštěvnosti. Smutným faktem je, že u mnoha e-shopů a webů se tento nástroj stále nepoužívá. Pokud tedy nemáte aktivní měření v GA, je nejvyšší čas začít.

link

google.com/webmasters

Google Search Console je další důležitý analytický nástroj, který je možné propojit i s Google Analytics. Google Search Console analyzuje vyhledávaní, zobrazení a přístupy na web skrze vyhledávač Google. Krom této vlastnosti se v Google Search Console pracuje s indexem a url adresami Vašeho webu. Informací, které v Google Search Console získáte opět vělké množství a možností, které využijete pro optimalizaci webu také. Pokud nepoužíváte Google Search Console, měli byste s tím rychle něco udělat.

link

marketingminer.com

Marketing Miner je takový data miningový analytický nástroj, který Vám dokáže zpracovávat reporty a podklady pro marketingové postupy. Prozatím je tento nástroj rozšířený hlavně mezi marketéry, ale je jistě užitečný i jednotlivcům, kteří ladí svůj web svépomocí. Díky Marketing Miner získáte data, která by Vás stále množství peněz nebo času.

Více o tomto nástroji a jeho využití naleznete v oficiálním článku provozovatele.

Co je Marketing Miner?

link

trendlucid.com

Trendlucid.com je nástroj pro analýzu konkurence, pozice na trhu a nedostatků v produktové nabídce. Díky datům, které trendlucid.com poskytuje, můžete nejen analyzovat konkurenci, ale také např. rozšiřovat svou produktovou nabídku na základě poptávky. Možností, které Vám report poskytne je samozřejmě mnohem více. Data Vám pomohou s produktovou nabídkou i marketingem.

link

similarweb.com

Similarweb.com je poměrně dosti zajímavý web pro analýzu konkurence, její návštěvnosti a marketingu. Můžete zjistit, kde Vás konkurence přebíhá, jaké zdroje využívá a podle toho upravit e-shop nebo jeho marketing. Generovaných dat je obrovské množství a využijete je při optimalizaci e-shopu a marketingové strategie.

link

majestic.com

Majestic.com je nástroj pro analýzu odkazového profilu webu a SEO. Patří asi mezi nejvíce známé nástroje tohoto tipu.

link

google.cz/trends

Google Trends, jak je z názvu patrné ukazuje aktuální trendy ve vyhledávaní na Google. Je možné zadávat různé výrazy a sledovat graf vývoje hledanosti.

link

google.com/trends/correlate

Google Correlate je nástroj na vyhledávání podobných nebo spíše souvisejících slov z pohledu vyhledávání na Google.

link